This is our land!!!

Bendera Malaysia

Tuesday, March 1, 2011

Kuala Lumpur yang selalu jammed...

Hari ni kuar lewat ckit dari tmpt keje dalam pukul 6 ptg sebab masuk keje pun lewat,masuk je federal highway tengok keta menghala ke selatan jammed gile...hu nasib baik aku tak jammed...perjalanan  nampaknya lancar setakat ni hari pun mendung,masuk je jalan tun razak hujan pun turun,hati rasa tak sedap sekali tgk jalan jammed lah...pukul 1830 kat jalan tun razak,1930 jalan ampang hilir ikim.com dah azan maghrib memang tak sempat la kalau macam ni gamaknya jalan yang jammed,pkl 2030 kat jalan jelatek...dan selepas masuk ke taman keramat dan terus balik ke rumah,aduhai memang gile la kalau hari2 macam ni...dan untuk melepaskan rasa tension yang teramat sangat aku menekan hon mengikut rentak muzik hahah penat gle kaki ni keta manual biaselahkan...sekian untuk hari ini,hari esok?kita tunggu dan lihat...Kuala Lumpur...


brader motor yang berteduh bawah fly over...


peperangan menentang kesesakan bakal bermula...




Jalan Tun Razak blues yehaa...



sampai malam pun tak clear,selalu kita dengar mai lambat balik awai,sekarang mai lambat balik pun lambat heheh...




No comments: