This is our land!!!

Bendera Malaysia

Wednesday, June 13, 2012

Dunia Seni Silat Melayu - 2nd Gathering 03 Jun 2012

Kesinambungan daripada perjumpaan pertama,kami semua bersetuju untuk menjadikan acara ini sebagai program bulanan kami supaya silaturahim yang baru berputik akan cepat berkembang keakrabannya maklumlah jumpa sebulan sekali. Perjumpaan kali ini saya kurang ambil bahagian kerana agak sibuk dengan urusan sendiri tapi dalam kesibukan tersebut dapat juga saya menghadirkan diri dan menyokong dari belakang segala usaha-usaha yang baik. Bertempat di lokasi yang sama saya bertolak agak lewat kira-kira jam 1020 pagi,sampai saja dalam 1050 acara baru bermula mesti ada sebab-sebab tertentu,rupa-rupanya mereka semua lambat sampai disebabkan jalan sesak ekoran ada acara yang dijalankan di Stadium titiwangsa,secara keseluruhannya perjumpaan kali in teramat menarik disebabkan jumlah yang hadir sekali ganda dan mereka semua berbusana melayu lengkap walau bukan semua tapi kesungguhan tersebut telah mula menampakkan visi dan misi Dunia Seni Silat Melayu mulai mendatangkan sesuatu yang positif...Alhamdulillah...gambar-gambar di bawah dapat menceritakan semuanya...event seterusnya bulan julai ini boleh sentiasa update dengan fb Dunia Senia Silat Melayu (DSSM)...Anda Dijemput Hadir...

  






































































1 comment:

panggil je saya.... Diamieza said...

Salam, saya sudah follow anda, byk info utk perkongsian bersama. Sila follow saya ye.....thankz