This is our land!!!

Bendera Malaysia

Sunday, October 7, 2012

Makam Raja Melewar dan Astana Raja...

Hari ni kenalah bangun awal,biasa lepas subuh sambung balik...kalau aku sambung balik alamat ntah pukul berapa aku bangun...agak-agak dekat pukul 11 aku kena mula perjalanan ke Lubok Cino punyalah jauh semata-mata nak makan,mungkin sedap agaknya hehehe...dalam dekat 45 minit sampailah ke gerai makan tersebut,tuan kedai tanya " jauh dik nak ambik makan" memanglah jauh aku tak ambik baru hang tau heheh(dalam hati le)...dah siap loading barang nak terus balik tapi dapat berita jammed teruk kat Nilai...sah-sah depa lambat sampai...dalam perjalanan balik nampak sign board Makam Raja Melewar dan Astana Raja...memandangkan korang lambat aku singgahlah ke tempat tu sekejap...dah dekat pun...sekian...





 
                                    Al-Fatehah moga rohnya dicucuri rahmat...

















No comments: