This is our land!!!

Bendera Malaysia

Tuesday, January 22, 2013

Meramaikan dan memeriahkan majlis sahabat...

Lama gamaknya tak berblog rasa malas nak menaip,tapi sekadar perkongsian majlis tahun lepas taklah lama tapi baru jugalah rasanya dalam bulan 12 tahun lepas kalau tak silap biasalah dah tua atas jemputan dari Perguruan Kesatria Warisan Malaysia bertempat di Sg Merab...pertama kali melangkah masuk ke arena gelanggang tersebut membuatkan jiwa dan semangat silat meresap begitu pantas,rasanya mahu saja lompat di tengah2 gelanggang tu...hehe sabar yop tempat orang ni...mungkin semangat aku dan silat memang cukup fanatik...selepas menunggu giliran cukup lama rupanya giliran kami hampir2 ke penutup gelanggang hehehe layan je lah kira penghormatan juga tu...di situlah timbul idea untuk bermain sekali untuk menjimatkan masa...diiringi gendang silat jawa wah cukup sempoi kenalah dgn gaya silat yang aku bawak Banteng Betawi...segala berjalan lancar siap dapat sijil lagi...dan yg paling mahal kami berjumpa dengan  Guru Utama Silat Sendeng Malaysia Hj. Jamal...Alhamdulillah beliau bawa bersama cucu Pawang Nong...kira berganda-gandalah apa yang kami dapat...Insya Allah kami datang lagi...


                                                    biarkan gambar berbicara...
























aku hanya manusia biasa...segala kehebatan adalah milik Allah jua...



No comments: